xoxo

xoxo

01 lutego 2009

Wyróżnienia :***

Od Mollik dostałam dwa wyróżnienia- dziękuję Ci.



Zasady przyznawania wyróżnienia:
1. Wstawić logo na blogu.
2. Wstawić link do osoby, która wyróżniła mój blog.
3. Nominować 7 kolejnych blogów.
4. Wstawić linki do tych blogów.

Wyróżnienia otrzymują: Coco , Agnieszka, Bev , Beata Ewa , Aija , Katasiaczek





Zasady zabawy:
1. Wyróżnienie powstało u Yoasi
2. Możesz je nadać 1-7 osobom
3. Zostaw wiadomość u wyróżnionych osób na blogu
4. Osoby wyróżnione proszę o wypowiedzenie się na trzy tematy:
- Twoja pierwsza miłość
- Coś co sprawiło , że zamarło ci serce
- Przedmioty bliskie sercu.

- Moja pierwsza milość- trwa do dzisiaj :)
- Serce zamiera mi za każdym razem kiedy słyszę o " zbrodniach popełnianych na niewinnych i bezbronnych dzieciach ".
- Najważniejszy przedmioty to zdjęcia, pamiętnik i pamiątki.

A ja do zabawy zapraszam: Mandy , Katasiaczek , Kim Dellow