xoxo

xoxo

21 listopada 2010

Świątecznie- bajecznie





5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

przepięknie. Oryginalny i zaskakujący pomysł

Adam (Fanatyk) pisze...

Witam! Przypadkiem wpadłem na tego bloga szukając informacji o papierach - i znalazłem ;-) No, co prawda szukałem raczej dobrej jakości papieru do pisania wiecznym piórem, ale i ten temat mnie nieco zainteresował.

Otóż prowadzę bloga na temat atramentów do piór wiecznych (oraz co nieco o samych piórach) i zaciekawiło mnie, czy atramenty i inne tego typu barwniki mają jakieś zastosowanie w Twoim hobby? Jeśli tak, to jakie?

Pytam, bo jeśli byłbym w stanie znaleźć wystarczająco dużo informacji na ten temat, napisałbym jakiś krótki artykuł.

Pozdrawiam,
Adam

OriBella pisze...

Ślicznie, pomysłowo, elegancko i bardzo oryginalnie:)))

Urszula Cz.Nardello pisze...

piekna!!!

Magda Łuczak Art pisze...

urocza!